Da var vi igang med særemne! Jeg har valgt oppgaven adaptasjon, og skal sammenligne boka "Menn som hater kvinner", skrevet av Stieg Larsson med filmen som ble lansert i år.
Jeg har kommet i gang med boka, men har enda ikke laget en problemstilling
Hei.. har særemne og valgte adaptasjon om menn som hater kvinner.. sitter litt fast ang, oppsettet og lurte på om du kunne legg oppgaven din her? håper du kan hjelpe til.
jeg har også valgt denne oppgaven nå i år,men står litt fast. er nesten ferdig men er litt missfornøyd med hvordan den ble. kunne jeg få sett på din? du kan maile den til meg på amanda_langnes@hotmai.com
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
SvarSlettHei.. har særemne og valgte adaptasjon om menn som hater kvinner.. sitter litt fast ang, oppsettet og lurte på om du kunne legg oppgaven din her? håper du kan hjelpe til.
SvarSlettjeg har også valgt denne oppgaven nå i år,men står litt fast. er nesten ferdig men er litt missfornøyd med hvordan den ble. kunne jeg få sett på din?
SvarSlettdu kan maile den til meg på amanda_langnes@hotmai.com