søndag 20. september 2009

Særemne del 2

Jeg har satt av mye tid til boka, og kommet godt over halvveis. Nå gjenstår det bare å fullføre den, få sett videoen, og starte med skrivinga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar